POZIVNI CENTAR

Aktivnosti koje se provode u našem pozivnom centru su:

 Upravljanje dolaznim i odlaznim pozivima (upravljanje službom za korisnike);

 Naplata potraživanja;

 Telemarketing, teleprodaja i oglašavanje (ponude i zaključivanje ugovora, ugovaranje sastanaka, upoznavanje stranaka sa proizvodima, programi vjernosti);

 Izvođenje projekata i aktivnosti vezanih za promociju raznih brendova;

 Analiza i obrada podataka, arhiviranje;

 Višejezična usluga (talijanski, slovenski, hrvatski, srpski, engleski i/ili njemački jezik);

 Back office (upravljanje sa bazama i podatcima o kupcima, upravljanje sa administrativnm procesima i organizacija aktivnosti koje omogućavaju obavljanje usluga prema strankama);

    BIstraživanja i analize zadovoljstva kupaca;

ŠTO NUDIMO?

 Pokrivenost uslugom: od ponedjeljka do petka, od 08:00 do 20:00 sati (40 sati tjedno, rad u smjenama), subote po dogovoru. Raspored rada se može na zahtjev drugačije organizirati. Osigurano je pružanje usluga tijekom praznika

 Značajke osoblja: profesionalno radno iskustvo više od 5 godina

 Obučavanje: po potrebi i želji partnera

 Tehnička dostupnost: sadržaji: optički kabel, radne stanice s računalima, VoIP, server prema potrebama partnera (kao dodatni trošak): telefoni (ako su potrebni), kontrola i sustav praćenja ulaznih pozivai ugovor sa pružateljem usluga za telekomunikacije

 Izvještavanje: po zahtjevu

 Ankete o zadovoljstvu stranaka: na upit

 Fakturiranje i plaćanje: u roku 15 dana od datuma fakture

Arcus Net

Vladimira Gortana 38
52 470 Umag - Umago

Pratite nas

Facebook
Linkedin

 2021@Copyright ARCUS NET - All right reserved. Created by ProBiz