Upravljanje dolaznim i odlaznim pozivima (upravljanje službom za korisnike);
Naplata potraživanja;
Telemarketing, teleprodaja i oglašavanje (ponude i zaključivanje ugovora, ugovaranje sastanaka, upoznavanje stranaka sa proizvodima, programi vjernosti);
Izvođenje projekata i aktivnosti vezanih za promociju raznih brendova;
Analiza i obrada podataka, arhiviranje;
Višejezična usluga (talijanski, slovenski, hrvatski, srpski, engleski i/ili njemački jezik);
Back office (upravljanje sa bazama i podatcima o kupcima, upravljanje sa administrativnm procesima i organizacija aktivnosti koje omogućavaju obavljanje usluga prema strankama);
BIstraživanja i analize zadovoljstva kupaca;
Pokrivenost uslugom: od ponedjeljka do petka, od 08:00 do 20:00 sati (40 sati tjedno, rad u smjenama), subote po dogovoru. Raspored rada se može na zahtjev drugačije organizirati. Osigurano je pružanje usluga tijekom praznika
Značajke osoblja: profesionalno radno iskustvo više od 5 godina
Obučavanje: po potrebi i želji partnera
Tehnička dostupnost: sadržaji: optički kabel, radne stanice s računalima, VoIP, server prema potrebama partnera (kao dodatni trošak): telefoni (ako su potrebni), kontrola i sustav praćenja ulaznih pozivai ugovor sa pružateljem usluga za telekomunikacije
Izvještavanje: po zahtjevu
Ankete o zadovoljstvu stranaka: na upit
Fakturiranje i plaćanje: u roku 15 dana od datuma fakture
Vladimira Gortana 38
52 470 Umag - Umago
2021@Copyright ARCUS NET - All right reserved. Created by ProBiz