Outsourcing je model sudjelovanja u kojemu naši partneri/stranke imaju mogućnost izbora između različitih vrsta usluga koje suvremeni pozivni centar nudi, poštujući pri tome pojedinačne zahtjevesvakog našeg partnera.
Radi se o modernom pristupu štednji materijalnih dobara, ljudskih i tehničkih resursa, što je sve učestalija i uobičajena praksa u poslovnom svijetu.
Partner se na taj način može u potpunosti posvetiti svojoj poglavitnoj (osnovnoj) aktivnosti, tako da mu usluge našeg pozivnog centra omogućavaju napredak kod razvoja i rasta baze kupaca te pri porastu njihovog zadovoljstva sa pruženim uslugama.
Zašto odabrati naše outsourcing usluge?
jer ne zahtijeva posebna ulaganja
neposredna operativnost, bez stvaranja početnih troškova, neminovnih pri upravljanju sa vlastitim pozivnim centrom
trajnost i fleksibilnost pruženih usluga
štednja pri operativnim troškovima poslovanja
mogućnost povećanja obima usluga po pojedinom projektu uz uporabu potrebnog broja radnih mjesta
jednostavno planiranje, uz korištenje vlastitih i vanjskih resursa
mogućnost da se partner u cijelosti posveti svome poslovanju
Vladimira Gortana 38
52 470 Umag - Umago
2021@Copyright ARCUS NET - All right reserved. Created by ProBiz